Koliko je online plaćanje sigurno?
Bez obzira koji način plaćanja odaberete, vaša transakcija će proći sigurno, za to jamči vodeći svjetski SSL certifikat - VeriSign Secure Site EV. U poslovanju koristimo jednake standarde sigurnosti koje koje koriste eBay, Amazon i ostali veliki web shopovi.
Na koje sve načine mogu platiti narudžbu?
Svoju narudžbu možete platiti Internet bankarstvom ili općom uplatnicom u banci, pošti ili fini.
Registracija i zaboravljena lozinka
Za kupnju na internetskoj stranici hladnjak.hr nije potrebno izvršiti registraciju odnosno kreirati korisnički račun, ali potrebno je unosti osnovne podatake za obradu narudžbe. Registraciju je moguće izvršiti prije procesa naručivanja ili tijekom njega. Nakon odabira polja Registracija otvara se obrazac u kojemu je potrebno ispuniti osnovne podatke. Kupac sam odabire lozinku s pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Nakon popunjavanja traženih podataka potrebno je unose potvrditi klikom na polje Završi registraciju. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom e-mail adrese i lozinke. U slučaju da kupac zaboravi lozinku, dovoljno je zatražiti e-mail klikom na link Zaboravljena lozinka? Proslijedit ćemo vam novu lozinku za pristup podacima – naknadno je možete promijeniti jer automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive'. Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju u sustavu potrebna je jedino e-mail adresa i lozinka.
Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?
Možete, osobno preuzimanje moguće je radnim danom od 8:oo-16:oo h, u našem skladištu na adresi:
Unitrg d.o.o.
Donje Svetice 40
Zagreb 10 000
Prigovori kupaca
Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., telefonski broj 01/ 2383 724, ili na društvenim mrežama.
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi, može li se za proizvod dobiti povrat novca ili je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.
Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 01/ 2383 724 ili e-mailom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.
Koji je rok isporuke?
Rok isporuke je najčešće 2-3 radna dana od dana Vaše uplate.
Otoci i manja mjesta idu prema posebnom režimu dostave.
Koji je trošak dostave?
Trošak dostave ovisi o težini (kilaži) proizvoda.